خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

کی روش با نارضایتی از ایران رفت

 هر بار که «کارلوس کرش» پایش را از ایران بیرون می گذارد باید نگران این باشیم که نکند برنگردد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی این بار هم بدون آن که برنامه‌ای ارائه دهد، ایران را برای سپری کردن یک استراحت نسبتا طولانی ترک کرد و به مسوولان فدراسیون فوتبال هم نگفت که به کجا می‌رود و چه زمان برمی‌گردد؟!

همین موضوع شایعه ناراحتی کرش را تقویت کرد؛ ناراحتی از بابت امکانات نامناسبی که در اختیارش قرار دارد و همین طور عدم انتخاب حریفان بزرگ برای بازی‌های تدارکاتی.

سرمربی تیم ملی در همین رابطه پنجشنبه گذشته جلسه‌ای با علی کفاشیان داشت تا در آن خواسته‌هایش را یک به یک برای رییس فدراسیون فوتبال بازگو کند.

کفاشیان هرچند چیزی از نارضایتی سرمربی اروپایی تیم ملی را بروز نداد، اما اشاره کوچک او به صحبت‌های ردوبدل شده در آن جلسه گویای همه چیز بود.

«در نشست مشترک، سرمربی تیم ملی به روزهای اول همکاری‌اش اشاره کرد و گفت که در آن روزها مشکلاتی وجود داشت، اما در حال حاضر بسیاری از آنها مرتفع شده، با این حال نباید تصور کنیم که دیگر مشکلی وجود ندارد.»

کفاشیان با بیان این مطالب افزود: «در ادامه این نشست در خصوص برنامه‌ریزی برای اردوهای آتی تیم ملی، امکانات مورد نیاز برای آنها، در نظر گرفتن زمین تمرینی مناسب و ارائه تسهیلات مناسب برای مسافرت‌های تیم‌های ملی بحث و بررسی انجام شد و از کرش خواستیم تمامی امکانات مورد نیاز و همچنین برنامه‌های تمرینی، تدارکاتی و آماده‌سازی مدنظر خود را به ما اعلام کند که البته اکثر این برنامه‌ها به بعد از برگزاری دیدار با تیم ملی قطر مربوط خواهد بود.»

در این میان هر چند مدیر رسانه‌ای تیم ملی شایعه تهدید کرش مبنی بر عدم بازگشت به ایران به خاطر کمبود امکانات را تکذیب کرد و گفت؛ او در زمان ترک ایران نه عصبانی بود و نه از مشکلات تیم ملی حرفی زد، اما از صحبت‌های نایب رییس فدراسیون فوتبال هم این گونه برداشت می‌شود که سرمربی تیم ملی دغدغه‌هایی دارد که باید برطرف شود.

مهدی تاج در این باره گفت: «بزرگ‌ترین دغدغه کرش فراهم کردن مسابقات تدارکاتی با تیم‌های بزرگ دنیاست که ما موضوع تامین بودجه کافی برای این کار را با جدیت پیگیری می‌کنیم. دیگر مشکلات و دغدغه‌های کارلوس کرش هم جدی نبوده و قابل حل است.»

با این حال، آن طور که مدیر رسانه‌ای تیم ملی می‌گوید کرش بدون آن که بگوید از ایران به کدام کشور می‌رود، فقط این را گفته که؛ «به شما اطلاع می‌دهم که در چه تاریخی به ایران باز خواهم گشت!»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد