خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

مبتکر جفتگیری سوسک و بطری آبجو جایزه ایگ نوبل را به خانه برد

چند هفته قبل از اعطای جایزه نوبل، گروهی در دانشگاه هاروارد آمریکا مبادرت به اعطای جایزه ای موسوم به ایگ نوبل، به دانشمندانی که بهترین ابتکارات فانتزی و خنده دار را داشته اند کرده است.
 
ادامه مطلب ...

استخدام در تامین اجتماعی

از دیروز ثبت‌نام اینترنتی آزمون جذب نیرو در سازمان تأمین‌اجتماعی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی تأمین شروع شده است و تا 16 مهر ادامه دارد. 

ادامه مطلب ...

جبهه پایداری ابزار دست احمدی‌نژاد و مشائی !!

نماینده تهران همانطور که درباره حاشیه​های نزدیک دولت بسیار زودتر از دیگر اصولگرایان هشدار داد، امروز هم به صراحت درباره جبهه پایداری سخن می​گوید. 

ادامه مطلب ...

خودرویی که بتمن هم حسرتش را می‌خورد در خیابان‌های تهران

اخیراً خیابان‌های شمال شهر تهران شاهد تردد خودرو یکی از آقازاده‌ها با ارزش شش میلیارد تومان بوده است. 

ادامه مطلب ...

جدایی کاظم از محمود

بالاخره انتقادات تند و تیز برخی رسانه‌ها از اجرای مشترک کاظم احمدزاده و محمود شهریاری کار دست این دو زوج هنری داد و گویا قرار است این دو مجری تلویزیونی پس از سال ها از هم جدا شوند، دو مجری که گویا داوود رشیدی بازیگر سینما و تلویزیون آن‌ها را به لورل و هاردی تشبیه کرده است.

ادامه مطلب ...

عجیب ترین برادر و خواهر جهان

یک دختر آمریکایی با 69 سانتی متر قد و با 22 سال سن، توانست رکورد کوچکترین زن جهان گینس را از آن خود کند.

ادامه مطلب ...

راز فیلتر شدن 'وی پی ان VPN' در ایران

کاربران اینترنت در ایران از قطع پورت PPTP در ایران و انسداد راه‌اتصال به VPN در سراسر کشور خبر می‌دهند.،دو هفته پیش از این نیز پورت L2PT توسط دولت جمهوری اسلامی برای مدتی بسته شده بود.

ادامه مطلب ...

در ایران مردم سفر نمی کنند، جابجا می شوند

دبیر طرح مدرسه‌ پاییز‌ی گردشگری گفت: اگر در تعطیلات نوروزی آمار سفر 100 میلیون نفر را اعلام می‌کنند، درست نیست، چون این یک جابه‌جایی به‌شمار می‌آید نه مسافرت. 

ادامه مطلب ...

تیم ملی والیبال ایران بر بام آسیا ایستاد

تیم ملی والیبال ایران برای نخستین بار در رقابتهای قهرمانی آسیا به مقام نخست دست یافت. 

ادامه مطلب ...

جشن تولد 66سالگی استقلال

امروز ۴مهر ماه  مصادف است با ۶۶ سالگی باشگاه استقلال. روز 4 مهر ماه 1324 چند دوچرخه سوار به سرپرستی پرویز پورخسروانی ، باشگاهی را به نام دوچرخه سواران در خیابان فردوسی تهران پایه گذاری کردند که اکنون پس از 6 دهه یکی از پرافتخارترین و پرطرفدارترین باشگاههای ایران است.

امروز ؛ جشن 66 سالگی استقلالhttp://cache.bordobakht.com/images/site/news/0677/67729_131bdf791b5d307b395df2c9a883d350671cd75e.jpg

ادامه مطلب ...

اشک ها و انتقادات حاتمی کیا در پارک ملت

ابراهیم حاتمی‌کیا زمانی که بارها از سوی مجری برنامه تحت فشار این سوال قرار گرفت که چرا دیگر راجع به دفاع مقدس فیلم نمی سازی، بعد از کمی مکث با چشم هایی اشک آلود از برخی گلایه های خانواده شهدا و دست های خالی خود سخن گفت.

http://khabar.khabaronline.ir/images/position28/2011/4/hatamikia_2.jpg

ادامه مطلب ...

تعطیلی مدارس رشت

در پی بارش شدید باران در استان گیلان که از اوایل هفته آغاز شده است اداره آموزش و پرورش استان گیلان کلیه مدارس ابتدایی و راهنمایی در شهر رشت را تعطیل کرده است.

http://img.irna.ir/1390/13900615/30550801/30550801-1601530.jpg

ادامه مطلب ...