خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

تجاوز به یک زن مقابل شوهرش در بهشت زهرا

به فاصله کمی از او، زن جوان همانند انسان مسخ شده ای تنها به کف اتاق خیره شده بود و جملات نامفهومی را یکی پس از دیگری زیر لب بازگو می کرد. زن جوان جرات نگاه کردن به چهره شکسته شوهرش را نداشت و مدام آرزوی مرگ می کرد.

به فاصله کمی از آنها ۳ متهم که در نگاهشان شرارت موج می زد، با دستبندی که به دستشان قفل شده بود بخوبی می دانستند که از انسان بودن تنها نام آن را به همراه دارند….

● شروع یک ماجرای تلخ

در یکی از روزهای بهمن سال گذشته مردی همراه همسر خود پس از حضور در کلانتری ۱۷۱ در حالی که هر دو بشدت مجروح بودند، با ارائه شکایتی بیان کردند که از سوی ۴ نفر که ۲ نفر از آنها نقاب به صورت داشتند مورد حمله قرار گرفته و اموالشان به سرقت رفته است.

مرد شاکی در اظهارات خود گفت: وقتی به اتفاق همسرم به شهرری می رفتیم در حوالی بهشت زهرا (س) ۲ جوان را که یک گالن خالی در دست داشتند و از خودروهای عبوری درخواست بنزین می کردند، دیدیم.

با دیدن آنها توقف کردیم، اما به یکباره از سوی این دو جوان و ۲ نفر دیگر که نقاب به صورت داشتند مورد حمله قرار گرفتیم و آنها پس از ضرب و جرح من و همسرم، با سرقت مقادیری پول، اسناد و مدارک متواری شدند.

به دنبال این شکایت، پرونده ای از سوی ماموران کلانتری ۱۷۱ تشکیل و برای پیگیری و تحقیقات تخصصی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارسال شد.

پس از چند روز و بهبود نسبی وضعیت زن و مرد شاکی و دعوت از آنها، افسر آگاهی در تحقیقات متوجه اظهارات ضد و نقیض زن و مرد شاکی شد تا این که آنها راز جنایت شوم ۴ متهم را فاش کردند.

مرد شاکی در اظهارات خود گفت: وقتی به قصد در اختیار قرار دادن بنزین به ۲ نفر که در حاشیه جاده ایستاده بودند خودرو را متوقف کردم، به یکباره از سوی ۲ مرد جوان و ۲ نفر دیگری که در محدوده جنگلی اطراف بهشت زهرا مخفی شده بودند، مورد حمله قرار گرفتم و آنها پس از ضرب و جرح من، همسرم را مقابل چشمانم مورد آزار و اذیت قرار دادند و از اقدام شیطانی خود فیلمبرداری کردند و سپس متواری شدند.

● تحقیقات ویژه

به دنبال این اظهارات تکان دهنده یک تیم ویژه از ماموران پلیس آگاهی جستجوی گسترده خود را در این ارتباط آغاز کردند و با بهره گیری از اطلاعات مردمی متوجه شدند فیلم تهیه شده از زن قربانی در جنگل های اطراف بهشت زهرا، در میان برخی از اتباع افغانی که در منطقه حضور دارند، منتشر شده است.

با به دست آمدن این سرنخ و اطلاعات بعدی، ماموران ابتدا چند تبعه افغان را دستگیر کردند که در تحقیق از آنها مشخص شد این جنایت شوم از سوی ۴ متهم به نام های قادر، عصمت، مسعود و حامد صورت گرفته است که آنها نیز تابعیت افغانی دارند.

● ردپا

با گزارش موضوع به قاضی پرونده، دستور دستگیری این تبهکاران صادر شد و ماموران در اولین اقدام خود پس از جستجوی گسترده در منطقه ابتدا ۲ نفر از متهمان به نام های قادر و عصمت را دستگیر کردند.

با دستگیری این دو متهم، مشخص شد ۲ نفر دیگر از این تبهکاران پس از اطلاع از دستگیری همدستان خود، متواری شده اند.

ماموران در مرحله بعدی رد پای یکی از متهمان را در سمنان شناسایی کردند و با اعزام یک تیم عملیاتی به این شهرستان، مشخص شد این متهم ساعتی قبل از حضور ماموران بار دیگر به تهران بازگشته تا پس از خداحافظی با بستگان خود، از کشور خارج شود.

با به دست آمدن این اطلاعات، ماموران سومین متهم (حامد) را در منطقه نعمت آباد تهران دستگیر کردند و مشخص شد سومین مجرم بلافاصله پس از اطلاع از دستگیری همدستانش، از کشور خارج شده است.

● اعتراف به چندین جرم مشابه

گزارش خبرنگار ما حاکی است، با تحقیق از ۳ تبهکار شیطان صفت و در بررسی تلفن همراه آنها، فیلم سیاه ضبط شده از زن قربانی کشف شد.

این متهمان با اعتراف به ۵ فقره جرم مشابه اعتراف کردند با این شیوه زنان و دختران را مقابل چشم بستگانشان مورد آزار و اذیت قرار داده اند. بررسی این اعترافات نشان داد شاکیان به صرف حفظ آبروی خود از ارائه شکایت به مراجع قضایی و انتظامی صرف نظر کرده اند.

در مرحله بعدی از تحقیقات نیز معلوم شد این تبهکاران بیش از ۶۰ فقره سرقت همراه با ضرب و جرح داشته اند.

متهمان درباره سرقت ها نیز گفتند که پس از کمین در تاریکی و اطراف پل های زیرگذر، هنگامی که یک خودرو قصد عبور از زیرگذر را داشت، با سنگ به خودروها حمله می کردند و هنگامی که راننده توقف می کرد با حمله به آنها و ضرب و جرح، اموالشان را به سرقت می بردند.

گزارش حاکی است پس از اعترافات اعضای این باند شیطانی، پرونده به شعبه ۷۷ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و پس از تحقیقات مقدماتی هر سه متهم با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

● تهدید به قتل

آخرین خبرها از این پرونده تکان دهنده حاکی است پس از شکایت زوج جوان، از روز گذشته یک شرور که در زندان از سوی متهمان اجیر شده است پس از آزادی از زندان به دفعات با تلفن شاکی تماس گرفته و آنها را تهدید کرده است در صورتی که شکایت خود علیه متهمان را پس نگیرند، اقدام به قتل آنها و آتش سوزی منزلشان خواهد کرد.

با گزارش موضوع از سوی شاکیان پرونده، تحقیق در این زمینه نیز آغاز شده است

نظرات 25 + ارسال نظر
homay پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ق.ظ

آنجل جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ق.ظ




نیرو انتظامی به جای اینکه تعداد ماشینای گشت ارشادو هر روز زیاد کنه یه کاری کنه که از این اتفاقا نیفته

hamid سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ

آخه آدم چقدر تحمل کنه برای چه دولت افغانی ها را اخراج نمی کنه؟نان وآب ما را می خورند به ناموس ما تجاوز می کنند باز هم هیچ کاری نمی کنند.ما مردم شریف ایران از مسولین خواهشمندیم که یک فکری بکنند. آخه چقدر تحمل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یاسر دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ http://rtgyrtyrt

یه دوست یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ق.ظ

تا وقتی این افغانی ها تو ایران میخورن و میگردن باید شاهد همچین اتفاقایی بود متاسفانه

س جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ

من اگه جای مسعولین بودم اون عوضیهارو در ملع عام از پا اویزون
میکردم و زیرشون اتیش روشن میکردم تا اروم بسوزن و بمیرن
یا این که میسپوردمشون به همون شاکیهاتا هر کاری دوست دارن باهاشو انجام بدن.[
:S018:]

امیر اردستانیان جوادی چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ق.ظ

متاسفانه سالهاست که ناامنی هر ساله با وجودی که نیروی انتظامی نهایت سعی خود را با بضاعت خویش اعمال میدارد توسعه پیدا میکند.
البته جرم و بزهکاری به عوامل زیادی بستگی دارد و یکی از اصلی ترین راهکارهای از بین بردن بزه ایجاد زمینه هایی است که افراد دیگر تمایل و رغبت آنچنانی برای روی آوری به این قبیل امور در آنان ایجاد نگردد. در زمینه های تجاوز به عنف نیز اگر برای مردم و بخصوص جوانان شرایط اولیه اقتصادی و اجتماعی ایجاد زندگی و حفظ آن در آینده وجود داشته باشد خود بخود سهم بزرگی از این قبیل رویدادها کاسته خواهد شد .
اما به هر حال و در هر شرایطی انسانها باید آنچنان در محاصره و چهار چوب قوانین باشند که به این معتقد شوند و باورشان شود که قانون و اجتماع از خطای آنان در نمیگذرد و نهایت جریمه و تاوان از آنان اخذ خواهد شد.
در واقع وقتی بزهکاران با اولین دور خطا و جرم با بالاترین اغماضی که میتواند در حق آنان روا داشته شود به زندانها که دانشگاه خلاف جرمهای آینده است وارد میشوند ، ترس قانون در آنان ریخته میشود و بسیاری از آنان در جرمهای بعدی به خلافهای سنگینتری دست میزنند . چرا که زندان های ما برای بسیاری نوعی هتل رایگان شده
و در آنجا فشاری به این مجرمین بجز محبوس بودن و دور بودن از آزادی ظاهری ایجاد نمیشود .
ما مردم ایران با آنکه میدانیم در بسیاری از موارد دست مسئولین به دلیل شرایط های خاص بین المللی بنحوی بسته است اما ضمن تشکر از تمامی محافظتها و مراقبتها از حقوق مردم توسط نیروی انتظامی و نیروهای دیگر و دست اندرکاران مربوطه از قوه قضا مصرانه تقاضا داریم با برخوردی چکشی و برق آسا با عاملین مختلف جرائم و برخورد و صدور احکامی که قدرت و صلابت دولت و ملت و نیروها را به رخ این جانی های از خدا بی خبر و نیز تمامی آنانی که فکر خام در سر خود میپرورانند ، آنچنان درس سنگینی به خاطیان بدهد که یادشان بیاید که قانونی محکم وجود دارد . نه اینکه وقتی شخصی اسلحه در اختیار دارد بداند نهایت تحمل حکم او از سودی که میبرد بسیار کمتر است و بداند که تاوانی بسیار سنگین تر از جرم خود را بایستی متحمل شود و چنان متنبه شود که دیگر هیچگاه حاضر نشود بجز دفاع از کشور و ناموس به آن دست بزند .
در هر حال چشم همه مردم به صدور حکمهای قاطعانه و برخورد و اعدام آنان و کوتاه شدن دست تمامی خاطیان به هر شکل و طریق با صدور این احکام از گلوی ملت است .
با تشکر امیر اردستانیان جوادی

امیر دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ

جدا جای تاسف داره که یک مشت افقانی جانی تومملکت راحت دارن راه میرند و هیچکسم کار به کارشان ندارد
بعد یک روزنامه نگار را با حکم های حبس ابد تو زندان نگه میدارند این جانی هارو همرو باید در ملاء عام دار بزنند

مرتضی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ق.ظ

باز جای شکرش باقی است که نیروی انتظامی هست کاش بتوانیم این موارد را در رسانه های ملی اعلام کنید تاد مردم هوشیار شوند

یک ایرانی بدبخت سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ق.ظ

خدا خدا خدا پناه بر خدا اخه امنیت کجاست این همه دم از امنیت اجتماعی میزنید مگه مرگ شما رو فرا گرفته

mohamad چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:03 ب.ظ

haromzadeha bayad hamashono az keshvaremon biron konim on 4 nafaram bayad chand bar edam kard yad sepordeshon be hamon zano mard

محمد چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ

اخه تا کی باید شاهد این جنایتا باشیم چرا سران مملکت این جانیارو از کشورمون بیرون نمیکنه باید این گونه مجرمارو چند بار اعدام کرد یا سپوردشون دست او زن و مرد بیجاره

علی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ب.ظ

جای تشکر وقدر دانی از دستگاه پلیس و قضائی ، لیکن تا کی باید شاهد جنایات افغانهای بربر و وحشی باشیم آیا وقت آن نرسیده که یک اقدام جدی و ریشهjavascript:void(0); کن بنمائیم؟

وحید شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ب.ظ

فقط اعدام

تهران دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 ب.ظ

باز خوبه این زوج جرات شکایت داشتن!!ازشون ممنونیم چون باعث میشه جلوشون گرفته بشه

sahel جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ

in avalish nabood va akharish ham nakhahad bood ta zamani ke in atebae afghani hastand hamin jaryanha hast .........bendazishon biroon bayad jolo in karharo gereft che irani che afghani

سعید جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ب.ظ

ستاره دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ

نظرات مرم مهم نیست .اونیکه مهم امنیت است که وجود ندارد.
مملکت قانون نداره یا مجری نداره وگرنه چطور ممکنه یه مشت حیوانات را به مملکت راه بدی فقط به خاطر پولی که از حقوق بین الملل دریافت کنی ولی قادر به ایجاد امنیت برای مردم خودت نباشی .اگه واقعا نمی تونی آرامش وامنیت را نمی تونی برقرار کنی مملکت را بدین دست مردم که خودشون اداره کنن

سعید جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ب.ظ

بی ناموس

محمد جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ق.ظ

این بی شرفارو هیچ کشوری قبول نمیکنن.
اون وقت اومدن کشورما نمک میخورن و نمکدون میشکنن.
از این موارد زیاد مثه بازیکن نوجوان تیم ملی که به دست افغان ها کشته شدند.

....... شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:27 ب.ظ

حالا ما خوابگامون بعد زیرگذرههههه
عی خدا

فاطمه جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ب.ظ

ای وااااای

محمد دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:27 ب.ظ

چرا تورو خدا چرا این افغانها رو از کشور خارج نمیکنید چرا بگید چرا هر چی جنایته مال اوناست همه قتلها و جنایتها مال افغانهای کثیفه

حمید جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:22 ب.ظ


این بی شرفارو هیچ کشوری قبول نمیکنن.
اون وقت اومدن کشورما نمک میخورن و نمکدون میشکنن.
لعنت بر افغانستان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد