خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

تحلیل صادق زیبا کلام در خصوص انتخابات 92

صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران طرح مساله تغییر نظام از ریاستی به پارلمانی را مرتبط با انتخابات آینده ریاست جمهوری و میزان مشارکت مردم در آن دانست.

ادامه مطلب ...

رایانه ایرانی طراحی و ساخته شد

 دانش‌آموز مبتکر مراغه رایانه‌ای طراحی و آن را به نام "رایانه ایرانی" در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی کشور به‌عنوان اختراع به ثبت رساند.

ادامه مطلب ...

شاهکار ضداخلاقی این‌بار در مدیریت فوتبال

چندی پیش تیم ملی فوتسال برای رویارویی با روسیه در حالی تشکیل اردو داد که مربی این تیم و سرپرست تیم ملی با یکدیگر کتک کاری کردند اما این خبر هرگز رسانه‌ای نشد.

ادامه مطلب ...

جوانفکر با دخالت احمدی نژاد آزاد شد

دادستان کل کشور در حالی بازداشت مشاور مطبوعاتی رئیس جمهوری را تکذیب کرده که نیروهای دادستانی که ظهر امروز برای بازداشت علی اکبر جوانفکر به دفتر روزنامه ایران مراجعه کرده بودند، پس از درگیری با برخی از پرسنل روزنامه و استفاده از گاز اشک آور و شوک الکتریکی، نهایتا وی را بازداشت نکردند. جوانفکر در مصاحبه با ایسنا گفته که دستگیری وی با دخالت احمدی نژاد منتفی شده است.

ادامه مطلب ...

رایتل؛ رونمایی از برند اپراتور سوم تلفن همراه

صبح امروز در مراسمی با حضور وزیر کار و معاون وزیر ارتباطات، سیم‌کارت‌های اپراتور سوم با نام رایتل و به رنگ بنفش و خاکستری به صورت رسمی معرفی شد.

ادامه مطلب ...

محمد معتمدی با گروه «ادیب» می خواند

محمد معتمدی از اجرای کنسرت با گروه تازه تاسیس خود «ادیب» اسفندماه در تالار وحدت خبر داد.

ادامه مطلب ...

«بی‌خداحافظی» داستان زندگی رضا صادقی نیست

آقای مشکی موسیقی پاپ گفت بازی او در فیلم سینمایی «بی‌خداحافظی» به معنای روایت‌ داستان زندگی‌اش نبوده است.

ادامه مطلب ...

دستکشی برای کار با دستگاه‌های تمام لمسی

در میان محصولات و لوازم جانبی که برای انواع دستگاه‌های دیجیتال شخصی شرکت Apple طراحی و به بازار عرضه می‌شود، به تازگی یک دستکش ویژه و جالب هم به بازار معرفی شده است.


ادامه مطلب ...

شکست سنگین تیم ملی والیبال برابر کوبا

ملی پوشان والیبال ایران که با بازی درخشان خود در روز نخست ژاپن را 3-1 شکست داده بودند در دومین گام ساعت 5:30 بامداد به وقت تهران مقابل کوبا قرار گرفته و 3-0 (25-17، 25-17، 25-22) بازی را واگذار کردند.

ادامه مطلب ...

ماجرای حذف نام اسکندری از نقاشی‌های دیواری

لاله اسکندری، هنرمند فعال در عرصه نقاشی دیواری ضمن گلایه از حذف نام خود روی آثارش از سوی افراد ناشناس اعلام کرد پیگیری‌هایش در این زمینه به نتیجه‌ای نرسیده است.

ادامه مطلب ...

کلاه قرمزی نوروز ۹۱ به تلویزیون نمی‌آید

تولید سری جدید ویژه برنامه نوروزی کلاه قرمزی که قرار بود برای سومین سال متوالی روی آنتن شبکه دو برود، به دلیل نبود فرصت لازم، منتفی شد.

ادامه مطلب ...

"جدایی نادر از سیمین" نامزد نهایی اسکار

نشریه سینمایی هالیوود ریپورتر پیش‌بینی کرد: فیلم‌ سینمایی «جدایی نادر از سیمین» از ایران به ‌عنوان نامزد نهایی جایزه اسکار فیلم خارجی معرفی شود. 

ادامه مطلب ...

محکومیت جوانفکر به یک سال حبس و سه سال محرومیت ازفعالیت مطبوعاتی

شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران، «علی‌اکبر جوانفکر» را به تحمل یک سال حبس و سه سال محرومیت از هرگونه فعالیت مطبوعاتی محکوم کرد.

ادامه مطلب ...

رامبد جوان و باران کوثری در «آزمایشگاه»

 اولین فیلم بلند سینمایی حمید امجد برای حضور در جشنواره فیلم فجر آخرین مراحل فیلمبرداری را در تهران می‌گذراند.

ادامه مطلب ...

پیش بینی خاتمی از نتایج انتخابات آینده مجلس

محمد خاتمی اخیرا در جمع برخی استانداران دولت اصلاحات و دولت هاشمی رفسنجانی گفته است: پیش بینی ما این است که حتی با عدم حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس مشارکت ۶۰ درصدی رقم خواهد خورد و این بدان معناست که عدم حضور ما هیچ تاثیری در مشارکت مردم نداشته است.
ادامه مطلب ...

آلبوم امیرحسین مدرس و امین تارخ رونمایی شد

مراسم رونمایی از آلبوم «خورشید» با خوانندگی امیرحسین مدرس و دکلمه امین تارخ یکشنبه 29 آبان با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت برگزار شد.

ادامه مطلب ...

رویانیان: استیلی این بار با من حرف بزند می‌گویم برو!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اتفاقات رخ داده روی سکوها گفت: اجازه نمی‌دهم هرکسی بخواهد این و آن را خراب کند و مقابل همه آنها می‌ایستم.

ادامه مطلب ...

چرا «یه حبه قند» بیش از یک میلیارد تومان فروخت؟!

یک حبه قند آخرین اثر رضا میر کریمی از ترفندهای متنوع و جذابی برای جذب مخاطب بهره گرفته است.

ادامه مطلب ...

کورس خونین پورشه و مرسدس بنز در شهرک غرب

چندی پیش در یکی از خیابانهای شهرک غرب کورس شبانه ای میان پورشه ۹۱۱ و مرسدس بنز اس ال کا ۵۰۰ مشکی رنگی درگرفت که با وجود اینکه در حوالی نیمه شب رخ داد اما تماشاچیان بسیاری را به خود جذب کرد.


ادامه مطلب ...