خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

نجف زاده نامزد مجلس می شود

پس از آنکه افرادی همچون سعید ابوطالب، بیژن نوباوه و علیرضا دهقان توانستند از جام جم به مجلس راه پیدا کنند، خبرها حاکیست که فیل یک کارمند دیگر صداوسیما نیز یاد بهارستان کرده است.

شنیده ها حاکیست که کامران نجف زاده تصمیم به کاندیداتوری مجلس گرفته است .

در صورت ورود وی به عرصه انتخابات، بعید نیست که نامش  در یکی از لیست های انتخاباتی اصولگرایان در تهران قرار بگیرد.

نجف زاده که به تازگی از سفر لیبی به تهران بازگشته، توانسته بود با تهیه گزارشهای خبری منحصر به فرد در میان خبرنگاران صداوسیما در جایگاه ویژه ای قرار بگیرد و ادبیات جدیدی را در خبرهای سیاسی جام جم باب کند.

وی پس از آنکه مدتی در دفتر صداوسیما در پاریس فعالیت خبری کرد، فروردین ماه امسال از این کشور اخراج شد.

 

شهرت؛ عامل پیروزی در انتخابات

رایزنی اصولگرایان با نجف زاده برای شرکت در انتخابات، بیشتر به دلیل شهرت وی در بین مخاطبان صداوسیما است.

در انتخابات مجلس هفتم نیز "سعید ابوطالب" که یک مستندساز گمنام صداوسیما بود و هیچ تحربه ای در عرصه سیاست نداشت، به دلیل زندانی شدنش در عراق مدتی به سوژه اخبار صداوسیما تبدیل و در بین مردم مشهور شد و همین عامل سبب شد تا اصولگرایان او را وارد لیست شان در انتخابات مجلس کنند.

بیژن نوباوه نیز داستان مشابهی داشت. او که در دفتر خبری صداوسیما در سازمان ملل در نیویورک فعالیت می کرد، به دلیل عود کردن عوارض جراحت شیمیایی جنگ تحمیلی، در بیمارستان تحت شیمی درمانی قرار گرفت و همین امر کافی بود تا در میان خبرنگاران صداوسیما چهره شود و توسط اصولگرایان برای حضور در مجلس مناسب تشخیص داده شود.

یکی دیگر از ساکنان جام جم که به بهارستان اسباب کشی کرد، علیرضا دهقان گوینده خبر ورزشی شبکه سوم سیما بود. او در زادگاهش یعنی شهر کوچک هویزه فردی شناخته شده بود و همین باعث شد که هوای نمایندگی به سرش بزند و از زادگاهش نامزد انتخابات مجلس شود.

در انتخابات شوراهای شهر نیز افراد زیادی بودند که بدون حتی یک روز سابقه فعالیت سیاسی در لیست انتخاباتی جناحهای مختلف قرار گرفتند تا به مدد شهرت و مقبولیت عامی که داشتند بتوانند کرسی های نمایندگی را برای آن جناح سیاسی به ارمغان بیاورند. از جمله این افراد می توان به: برادران خادم و علیرضا دبیر (قهرمانان کشتی) و هادی ساعی (قهرمان تکواندو) اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد