خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

کی روش پیشنهاد سوئد برای دیدار دوستانه را رد کرد

در حالی که بازی با تیم های سطح اول فوتبال جهان برای تیم ملی فوتبال به آرزو تبدیل شده کارلوس کی روش پیشنهاد دیدار دوستانه فدراسیون فوتبال سوئد را رد کرد.

پیش از  این قرار بود در تعطیلات ژانویه تیم ملی چند دیدار دوستانه برگزار کند و مسئولان فدراسیون از جذب اسپانسر برای دعوت تیم های بزرگ به ایران عاجز بودند .

در این آشفته باز جذب اسپانسر و عدم پزیرش بازی دوستانه با ایران به دلایل سیاسی ،کارلوس کی روش در تصمیمی عجیب پیشنهاد فدراسیون فوتبال سوئد برای دیدار دوستانه در تعطیلات ژانویه را نپذیرفت.سوئد از جمله تیم های است که ستارگانی چون زلاتان ابراهیموویچ را در اختیار دارد وبه مرحله نهایی یورو 2012 صعود کرده است. 

امید جمالی  در خصوص شایعه بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل ساحل عاج در ماه ژانویه سال ۲۰۱۲ اظهار داشت: از طریق کمیته روابط بین الملل مذاکراه توافقی برای برگزاری این بازی صورت نگرفته است.

وی افزود: بعید می دانم تیم ملی در ماه ژانویه بازی تدارکاتی داشته باشد و کی‌روش درخواستی برای بازی در این ماه نداده است. حتی فدراسیون سوئد در خواست بازی دوستانه با ایران به همراه بازیکنانی که در اسکاندیناوی بازی می کنند را کرد اما کی‌روش این بازی را نپذیرفت.

جمالی در ادامه در خصوص اینکه اکنون در کمیته روابط بین الملل چه سمتی دارد، گفت: همان طور که کارمند این قسمت بودم اکنون هم همان کارهای خودم را انجام می دهم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد