خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

تجاوز برای زنان فرانسوی عادی شده

سردبیر مجله اِل: «آزار و اذیت و تبعیض جنسی در فرانسه آنقدر عادی است که خیلی از زنان به آن عادت کرده اند.»

در پی رسوایی های اخلاقی زنجیره ای در غرب وانتشار خبر رسوایی اخلاقی استراوسکان، رئیس پیشین صندوق بین المللی پول که این رسوایی به استعفای وی از سمتش انجامید و همچنین شکایت دو زن فرانسوی از کارمندان سابق شهرداری "دراوی " در "اسون" از جورج ترون، وزیر خدمات شهری دولت سارکوزی و شهردار آن به اتهام تجاوز جنسی که وی هم مجبور به استعفا گردید، بی بی سی در خبر دیروز خود ۳۰ ژوئن(۹ تیر) گفت: «تعداد زنانی که در فرانسه پیش از این مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتنه بودند و اکنون اقدام به شکایت علیه متجاوزان کرده اند بی شمار شده است.»

این شبکه به نقل از دیان دیالو، یکی از قربانیان تجاوز جنسی در این کشور ادامه داد: «سال گذشته در هتلی در پاریس کار می کردم ودر همان زمان شخصی از خانواده سلطنتی قطر که در هتل اقامت داشت به من تجاوز کرد.»
بی بی سی به نقل از وی افزود: «من فورا به پلیس شکایت کردم ولی پلیس فرانسه به من گفت شکایتت را پس بگیر و اگر هم این کار را نکنی پلیس شکایتت را پیگیری نمی کند، من بهت زده شدم، انگار پلیس نمی خواست هیچ کاری انجام دهد، حتی یک تحقیقات معمولی.»
همچنین سردبیر مجله اِل چاپ فرانسه در مصاحبه خود با بی بی سی گفت: «آزار و اذیت و تبعیض جنسی در فرانسه آنقدر عادی است که خیلی از زنان به آن عادت کرده اند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد