خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

دادگستری:تجاوز 5 نفر به معلم جوان مربوط به 7سال قبل است

 روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان تهران در اطلاعیه ای خبر با عنوان 'تجاوز پنج نفر به معلم جوان در جنوب تهران' را تکذیب کرد.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان تهران، در این اطلاعیه آمده است: به دنبال درج خبری با عنوان 'تجاوز پنج نفر به معلم جوان در جنوب تهران' در برخی از سایت های خبری؛ بدینوسیله ضمن تکذیب خبر فوق به اطلاع هموطنان می رساند که پرونده مربوطه در سال 1383 و در شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفته است.

این اطلاعیه می افزاید: احکام مربوط به این پرونده برابر مقررات قانونی صادر و نسبت به برخی از محکومین اجرا شده است و نسبت به سایر محکومین هم اینک مراحل اجرایی خود را طی می کند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: لیکن متاسفانه برخی از سایت های خبری آن را به عنوان موضوع جدید مطرح کرده و بدین ترتیب افکار عمومی را مشوش کرده اند که این امر در حال پیگیری قانونی است.

روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان تهران در پایان این اطلاعیه بار دیگر به همه ارباب جراید و رسانه های جمعی متذکر شده از درج هر گونه خبر بدون ذکر منبع موثق جدا خودداری کرده تا به امر خطیر اطلاع رسانی خدشه ای وارد نشده و موجبی برای تعقیب کیفری افراد فراهم نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد