خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

یک روحانی دیگر، قربانی امر به معروف و نهی از منکر

نیمه‌ شب گذشته راکبان یک خودروی پراید قصد آزار و اذیت چند خانم جوان با ظاهر و پوشش معمولی در چهارراه سیدالشهدا واقع در بلوار پروین (تهرانپارس) را داشتند که با اعتراض چند نفر از جوانان محل که از هیئت عازم منزل بودند، درگیری آغاز شد.   

در جریان این درگیری، یک طلبه جوان که به همراه دو نوجوان به رفتار ناشایست راکبان خودروی پراید و موتورسیکلتی که همراه آنها بود، اعتراض کرد، از سوی یکی از راکبان پراید و از ناحیه شاهرگ گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفت. 

  گفتنی است این طلبه جوان که در حوزه علمیه ازگل مشغول تحصیل است از مراسم جشن نیمه شعبان به سمت منزل راهی بود و می‌خواست که 2 نفر از دانش‌آموزان نوجوان را تا خانه‌هایشان همراهی کند. 

 سوپروایزر بیمارستان محل بستری با اشاره به وضعیت کنونی علی خلیلی طلبه مضروب و ناهی از منکر که بیهوش است، گفت: این طلبه پس از عمل جراحی هم‌اینک با دستگاه تنفس می‌کند. 

یکی از نزدیکان 'علی خلیلی'، طلبه جوان ناهی از منکر که شب گذشته مورد حمله اراذل قرار گرفت،  آخرین وضعیت وی را تشریح کرد. 

وی گفت:از ساعت ۱۲ تا ۴ بامداد هیچ بیمارستان دولتی حاضر به پذیرش وی نشد و به دلیل تأخیر در عمل جراحی احتمال ضایعه مغزی وجود دارد.
رضا تاجیک از نزدیکان "علی خلیلی" طلبه جوانی که مورد حمله اراذل قرار گرفته است، به خبرنگار «نسیم» گفت: در حالیکه حادثه ضرب و جرح طلبه جوان در ساعت ۱۱:۳۰ شب گذشته در منطقه تهران‌پارس اتفاق افتاد اما متأسفانه عدم پذیرش ایشان در بیمارستان‌های دولتی باعث شد تا عمل جراحی بر روی ایشان ساعت ۵ صبح انجام شود که با وجود موفقیت آمیز بودن عمل به گفته پزشکان احتمال دارد به خاطر خونریزی شدید و نرسیدن خون به مغز دچار ضایعه مغزی شود.
وی گفت: در حال حاضر این طلبه بیهوش است و از طریق دستگاه تنفس می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد