خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

علی اکبری از شورای پروانه ساخت استعفا داد

 محسن علی اکبری از تهیه کننده گان به نام سینما و تلویزیون از عضویت در شورای پروانه ساخت و کلیه شوراهای معاونت سینمایی استعفا داد.

این تهیه کننده که آثاری چون کتاب قانون-همیشه پای یک زن در میان است-پاداش سکوت را در  سینما و سریال های اصحاب کهف و مریم مقدس را برای تلویزیون تهیه کنندگی کرده است، با اعلام این خبر به خبرگزاری سینمای ایران گفت: به دلایل شخصی تصمیم گرفتم از شوراهای معاونت سینمایی استعفا دهم و می خواهم وقت بیشتری برای تولید فیلم های فاخری از جمله "استرداد" اختصاص دهم.

وی افزود: با واگذاری شورای پروانه ساخت به صنف تهیه کنندگان و سامان گرفتن برخی مصوبات معاونت سینمایی نیازی به حضور من حس نمی شود.

علی اکبری با اشاره به اینکه هنوز استعفایش پذیرفته نشده است، تصریح کرد: روز چهارشنبه گذشته استعفای خود را به آقای شمقدری فرستادم و هنوز ایشان با این استعفا موافقت نکرده اند.

وی ادامه داد: من سعی کردم در طول مدتی که در این شوراها بودم تا جایی که ممکن بود برخورد حرفه ای داشته باشم و در جهت افزایش و تسهیل تولید فیلم در سینمای ایران حرکت کنم.

علی اکبری در پایان یادآور شد: این تصمیم برای استعفا از شوراها از طرف خودم بوده تا به عرصه تولید سینمای ایران بازگردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد