خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

سکانس سوم ترور دانشمندان هسته ای ایران؛اینبار مقابل چشمان دخترش

داریوش رضایی نژاد از اساتید دانشگاه شهید بهشتی امروز هنگام خروج از منزل خود به دست عواملی ناشناس که سوار بر یک موتور سیکلت بودند بعد از شلیک گلوله در خیابان بنی‌هاشم به شهادت رسید. 

ترور یک دانشمند هسته ای دیگر از دانشگاه شهید بهشتی، بعد از شهادت مسعود علیمحمدی، مجید شهریاری و ترور ناکام فریدون عباسی، چهارمین مورد از ترورهای هدفمند علیه برنامه هسته‌ای کشورمان انجام شد که سه تن از این افراد به شهادت رسیدند. 

به گزارش سایت آینده دانشمند مذکور که دکتر داریوش رضایی‌نژاد نام دارد، در موضوعات مربوط به انرژی هسته ای فعالیت می کرده است و براثر ترور امروز در مقابل منزلش به شهادت رسیده است.

طبق اطلاعات رسیده، همسر آن شهید نیز به شدت مجروح شده و در بیمارستان است. 

جزئیات ترور

شاهدان عینی گفتند که این دانشمند هسته ای به همراه همسر و دختر خردسالش ، مقابل در خانه شان و در درون خودروی سواری خود مورد هدف تروریست ها قرار گرفت.
یکی از همسایه ها نیز گفت:تروریست ها دو موتور سوار بودند که کلاه کاسکت داشتند و صورتشان دیده نمی شد.
یک خانم میانسال نیز درباره ماجرا گفت: بلافاصله بعد از شنیدن صدای چند شلیک ، به کوچه آمدم و پیکر غرقه به خون او را دیدم که در آغوش همسرش بود و همسرش نیز که در این حادثه آسیب دیده بود ، جیغ می کشید و فریاد می زد: تو را به خدا کمک کنید!
صحنه رقت انگیز دیگر نیز گریه های دختر خردسال این دانشمند هسته ای بود که شوکه شده بود و مدام گریه می کرد که فوراً او را بغل کردم و به خانه بردم و به او آب دادم و بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم.
پوکه های باقی مانده در محل نشان می دهد که در این ترور 5 گلوله شلیک شد که یک گلوله به گردن این دانشمند و گلوله دیگر به دست وی اصابت کرده است.
همچنین یک گلوله به در خانه اصابت کرده است.ضاربان بعد از ترور از محل متواری شدند. این عده همچنین  گفتند که نیم ساعت طول کشید تا اورژانس به محل حادثه برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد