خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

سارق گربه‌ای؛ دختر راننده را چندین متر روی آسفالت کشید

مرد سارق با پرتاب گربه به سوی دختر جوان، خودروی او را به سرقت برد اما خبر نداشت که این دختر به خاطر‌گیر کردن کمربند ایمنی دور گردنش روی آسفالت خیابان کشیده می‌شود.  


بعد از ظهر 8 مرداد امسال رهگذرانی که از ضلع جنوبی میدان آزادی می‌گذشتند، شاهد صحنه وحشتناکی بودند. خودروی پرایدی با سرعت در حرکت بود و به‌دنبال خود دختر جوانی را که بازو و گردنش بین کمربند ایمنی راننده‌گیر کرده بود، روی زمین کشیده می‌شد. فریادهای دختر جوان یکی از ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی را متوجه ماجرا کرد و او برای کمک به این دختر به طرف خودروی پراید دوید.
مامور پلیس چند قدم تا خودرو فاصله داشت که راننده پراید به طرف او تغییر مسیر داد و مامور جوان بعد از برخورد با خودرو مجروح و به گوشه‌ای از خیابان پرتاب شد. به‌دنبال این حادثه، راننده‌های عبوری که شاهد این صحنه بودند دست به کار شدند و بلافاصله راه فرار خودروی پراید را بستند. لحظاتی بعد این خودرو با یکی از خودروهای عبوری تصادف کرد و مردم توانستند راننده را دستگیر و دختر جوان را که به‌شدت مجروح شده بود، به بیمارستان انتقال دهند.

ماجرا چه بود؟

بعد از انتقال دختر جوان به بیمارستان، ماجرا به پلیس گزارش شد و تیمی از ماموران راهی محل حادثه شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که راننده پراید، جوان سارقی بوده که هنگام سرقت خودرو باعث این حادثه عجیب شده است. بنابراین کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران برای پی بردن به راز این سرقت، راهی بیمارستان شدند. دختر جوان که روی تخت بیمارستان بستری بود، وقتی ماموران را مقابل خود دید مدعی شد: آن روز با پدرم سوار ماشین بودیم که او برای انجام کاری از ماشین پیاده شد و من پشت فرمان، منتظر او نشستم.

در همین هنگام مرد جوانی در ماشین را باز کرد و درحالی‌که گربه‌ای در بغل داشت، روی صندلی نشست و در یک چشم برهم‌زدن، گربه را به سمت من پرتاب کرد. من که ترسیده بودم، جیغ کشیدم و خواستم سر و صدا کنم که مرد جوان با تهدید چاقو در سمت راننده را باز کرد و مرا به بیرون هل داد و خودش پشت فرمان نشست. دختر جوان ادامه داد: من روی آسفالت خیابان افتادم اما در همین هنگام متوجه شدم که کمربند ایمنی دور بازو و گردنم گره خورده است. همان لحظه شروع به داد و فریاد کردم اما مرد جوان پایش را روی پدال گاز گذاشت و ماشین حرکت کرد. در همان حال که جوان سارق با سرقت ماشین در حال فرار بود، من به خاطر‌گیر کردن بین کمر بند ایمنی، روی زمین کشیده می‌شدم و فریاد می‌زدم. در همین هنگام یکی از افسران راهنمایی و رانندگی متوجه ماجرا شد و به کمک من آمد که جوان سارق با او تصادف کرد و وی را به گوشه‌ای پرت کرد.

مردم هم با دیدن این صحنه وارد عمل شدند و با دستگیری او، مرا نجات دادند. وقتی به بیمارستان انتقال یافتم، متوجه شدم شانه، کتف، کمر و دست و پایم به خاطر کشیده شدن روی آسفالت به‌شدت زخمی شده و آن افسر پلیس هم از ناحیه دست و پای چپ دچار آسیب‌دیدگی شده است.

اعتراف به سرقت

بعد از اظهارات دختر جوان، ماموران به بازجویی از جوان سارق پرداختند.او گفت: از چند روز قبل برای سرقت ماشین به تهران آمده بودم و چون می‌دانستم که زنان و دختران از گربه می‌ترسند، گربه‌ای در پارک پیدا کردم تا با استفاده از آن، دست به سرقت ماشین‌هایی بزنم که زنان و دختران راننده آنها بودند. وی ادامه داد: وقتی نقشه سرقت خودروی پراید را عملی کردم، هنگام فرار بود که متوجه شدم آن دختر روی زمین کشیده می‌شود و می‌دانستم که اگر توقف کنم، دستگیر خواهم شد. برای همین به فرار ادامه دادم و با این حال باز هم دستگیر شدم. سرهنگ اسدی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر گفت: متهم برای کشف دیگر جرایم احتمالی با قرار قانونی در اختیار پایگاه پنجم قرار گرفته و بازجویی از او ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد