خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

آقای رئیس جمهور با ادبیات فعلی شما دیگر نیازی به دشمن نیست

بهمن اخوان عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ، در نامه سرگشاده‌ای خطاب به رییس جمهور انتقاداتی از وی و نمایندگانی که حق دولت را بر حق ملت ترجیح می دادند مطرح کرده است. 

در زیر خلاصه ای از سخنان وی را می خوانیم متن کامل سخنان بهمن اخوان اینجا.  

 

حرف های ناگفته ام را هنگام انتخابات با مردم در میان می گذارم. اما خود در این دوره از انتخابات مجلس شرکت نمی کنم. چرا که اعتقاد دارم نمایندگان مجلس، نماینده واقعی خواسته های مردم نبودند و به جای اینکه از قانون اساسی دفاع کنند، هر روز تحت تاثیر مسئولان بودند، هر روز تحت عنوان دولت و وزیر با آنها مذاکره می شد. شرکت نمی کنم چرا که معتقدم تعداد قابل توجهی از نمایندگان مجلس هشتم، وکیل الدوله بودند نه وکیل المله. 

نمایندگانی که با کوچکترین وعده دولت مبنی بر انتصاب اختیار یک مدیر کل، فرماندار و یا حتی استاندار، جایگاه نمایندگی خود را به حراج گذاشته اند و بی تردید دولت در این میان از همه راضی تر است.
حال با این همه مشکل و سختی راه، سخنی دارم با رئیس دولت...
جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد؛
به گفته دوستانتان می خواهید ۸۰ درصد صندلی های مجلس را حامیان دولت به خود اختصاص دهند.

آقای رئیس دولت، ما مجلسی به شیوه مدرس را می خواهیم. مجلسی که نمایندگان آن بتوانند صحبت کنند.مجلسی که شجاع باشند نه مجلسی بله قربان گو که وظیفه نظارتی خود را فدای انتخاب مدیر و رئیس نمایند. 

 آقای رئیس دولت بهتر نبود آشتی با نمایندگان را در صدر برنامه های خود قرار می دادید؟ ما از شما درخواست سؤال کردیم، چرا که این درخواست حق قانونی ماست. نمایندگان نتوانستند حتی یک نشست چند دقیقه ای با شما داشته باشند. 

آقای رئیس دولت شما در تمام دوران فعالیتتان فقط با تیم خود تعامل و گفتگو داشتید، بررسی تاریخ انقلاب نشان دهنده حضور رجوی ها و بنی صدرها و اعلام افشاگری آنهاست و دیدیم که مردم چگونه مقابل آنها ایستاده و نشان دادند که همیشه حامی ولایت هستند. 

هنگام اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها وعده دادید کشاورزان را حمایت کنید، اما ره آورد اجرای این طرح، بالا رفتن هزینه های مردم بود. شما ماهیانه ۴۰ هزار تومان به حساب هر نفر واریز می کنید، غافل از اینکه این هزینه برای هر نفر به ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.
آقای رئیس دولت! به تازگی سخنانی مبنی بر در دست داشتن اسناد محرمانه کشور مطرح کرده اید،شاید فکر کرده اید از ابتدای نظام تاکنون تنها شما این اسناد را در اختیار داشته و رؤسای جمهور قبل از آن بی خبر بوده اند. اما باید به شما بگویم که اگر رئیس دولت نبودید، شاید شما را تا جلوی درب ورودی وزارت اطلاعات نیز راه نمی دادند. این اسناد محرمانه را همه دولت ها داشتند، اما افشای آنها را چیزی جز دشمنی با نظام نمی دانستند.
امروز جوانانی که جنگ و انقلاب را ندیده اند با این ادبیات شما بر سر دو راهی مانده اند؟ این به نفع کیست؟ با ادبیات فعلی شما دیگر نیازی به دشمن برای ایران عزیز نیست. 

همه اینها انتقاداتی بود که در طول این ۴ سال داشته ام.
می خواهم در برابر آیندگان شرمگین نباشم و هنگام کاوش آنها در گذشته زیر سؤال نروم و آنها نپرسند گذشتگان ما در مجلس شورای اسلامی به دنبال چه چیزی بودند؟ و آیا حقیقت طلبی را فدای عافیت طلبی کرده اند یا نه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد