خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

فرود اضطراری هواپیما به دلیل گرفتار شدن خلبان در سرویس بهداشتی

یک هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی دلتا در امریکا پس از آن که "در" سرویس بهداشتی آن به روی خلبانش قفل شد، به علت نگرانی کمک خلبان از خطر احتمالی هواپیماربایی در فرودگاه لاگاردیای نیویورک ناچار به فرود اضطراری شد.

ک هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی دلتا در امریکا پس از آن که "در" سرویس بهداشتی آن به روی خلبانش قفل شد، به علت نگرانی کمک خلبان از خطر احتمالی هواپیماربایی در فرودگاه لاگاردیای نیویورک ناچار به فرود اضطراری شد.

هواپیمای مسافربری شرکت دلتا با ۱۴ مسافر از کارولینای شمالی حرکت کرد و بر اساس ضوابط به خاطر خروج خلبان از کابین، تنها مهماندار پرواز در کنار کمک خلبان بود.

خلبان این هواپیما در میانه پرواز به سرویس بهداشتی رفت و به علت قفل شدن در، نتوانست از سرویس بهداشتی خارج شود. خلبان از پشت در از یکی از مسافران خواست به سراغ خدمه برود و آنها را از وضع خود مطلع کند اما هنگامی که این مسافر با لهجه خارجی خود به کمک خلبان موضوع را گفت، کمک خلبان به اشتباه و به دلیل سوءتفاهم از قصد هواپیماربایی نگران شده و اعلام وضع اضطراری کرد.

به گزارش بی بی سی، پس از اعلام وضع اضطراری، برج مراقبت به کمک خلبان دستور داد به طوری اضطراری در فرودگاه لاگاردیا فرود بیاید.

خلبان پرواز توانست پیش از فرود هواپیما خود را از داخل سرویس بهداشتی نجات دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد