خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

پرچم آبی همچنان بر فراز لیگ برتر

تیم فوتبال استقلال تهران در مصاف با تیم صبا توانست یک امتیاز با ارزش در خانه تیم سوم لیگ کسب کند و همچنان صدر جدول رده بندی بماند. 

در این بازی که بعد از ظهر امروز در ورزشگاه یادگار امام(ره)قم برگزار شد استقلالی ها در حالی که از حریف خود با یک گل عقب بودند توانستند خیلی زود گل تساوی را به ثمر برسانند تا با نتیجه ای که به دست آمد همچنان صدرنشین لیگ برتر باشند.
رضا عنایتی در دقیقه(2)برای صبا و آرش برهانی در دقیقه(17)برای استقلال گل زنی کردند. استقلال تهران از 13 بازی خود 27 امتیاز کسب کرده است و در صدر جدول قرار دارد. صبای قم نیز با انجام همین تعداد بازی، با یک امتیاز کمتر در رده سوم قرار دارد.
در دیگر دیدار مهم امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از پس سپاهان بر نیامد و بازی این دو تیم بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید. 

از نکات قابل توجه این دیدار استقبال کم هواداران بود که قریب به ۵ هزار نفر بودند.

نظرات 1 + ارسال نظر
site01 شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.site01.co.de

10615252874گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.co.de

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد