خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

قهرمان اروپا تسلیم قدرت شیران ایرانی شد

تیم ملی والیبال کشورمان در سومین روز از مسابقات جام جهانی سال 2011 با نتیجه سه بر دو از سد صربستان قهرمان اروپا گذشت.

سومین مسابقه تیم های قهرمان قاره های آسیا و اروپا در دوازدهمین دوره جام جهانی والیبال از ساعت 5:30 امروز در سالن نیپون گایشی شهر ناگویا آغاز شد.

تیم ملی والیبال کشورمان در آغاز این مسابقه با ترکیب علیرضا نادی، محمد موسوی، آرش کشاورزی، مهدی بازارگرد، آرش کمالوند، امیر حسینی و فرهاد ظریف به میدان رفت.

در ست نخست این مسابقه دریافت های خوب بازیکنان ایران باعث شد تا امیر حسینی بتواند به خوبی از برنامه های مختلف هجومی استفاده کند و نتیجه 25 بر 17 به سود کشورمان ثبت شود.

با وجود بازی بسیار خوب تیم ایران در آغاز ست دوم، تجربه بالای بازیکنان صربستان به کمک این تیم آمد تا نتیجه این ست 25 بر 18 به سود این تیم رقم بخورد.

در ست سوم سرویس ها و دفاع روی تور خوب بازیکنان صربستان به کمک این تیم آمد تا با نتیجه 25 بر 21 به پیروزی برسند.

در ست چهارم با کاسته شدن از اشتباهات بازیکنان ایران بازهم برتری تیم کشورمان بر حریف تحمیل شد تا با نتیجه 25 بر 21 به سود ایران رقم بخورد.

در ست پنجم درخشش بازیکنان کشورمان اجازه قدرت نمایی به ستاره های با تجربه قهرمان اروپا و تیم سوم جهان در سال 2010 را نداد تا نتیجه 15 بر 11 به سود ایران ثبت شود.

با این نتیجه دو امتیاز به ایران و یک امتیاز به صربستان رسید. با این دو امتیاز ایران با پنج امتیاز به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد.

ایوان میلکویچ کاپیتان 32 ساله و 104 کیلویی صربستان در این بازی 17 امتیاز در اسپک، 4 امتیاز در دفاع روی تور و یک امتیاز روی سرویس به دست آورد اما این بازیکن 18 ساله ایران پوریا فیاضی بود که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

دوازدهمین دوره مسابقات جام جهانی والیبال از 29 آبان در کشور ژاپن آغاز شده است و تا روز 13 آذر نیز ادامه خواهد داشت.

12 تیم حاضر در این رقابت ها در چهار مرحله به صورت دوره ای با هم مسابقه می دهند و در نهایت سه تیم برتر سهمیه حضور در بازیهای المپیک 2012 لندن را بدست می آوردند.

نظرات 1 + ارسال نظر
b سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ق.ظ http://www.MOBASHERIN.com

عضویت در خبرنامه سایت خبرگزاری صدای افغان ( آواپرس )

اولین خبرگزاری غیر دولتی در کابل که بادید کاملا بی طرفانه، قضایا و مسایل افغانستان را موشکافانانه ارزیابی و تحلیل و تفسیر نموده برای بهبود وضع مردم افغانستان و کشور خبر تهیه نموده به انعکاس آن می پردازد
با عضویت در خبرنامه سایت می توانید اخبار و مطالب مورد علاقه خود را دریافت کرده و حتی بدون مراجعه به سایت از جدیدترین اخبار سایت شامل خبرهای زیرمطلع شوید.

عناوین کل اخبار
تقریب مذاهب
حوزه و دانشگاه
سیاسی، نظامی
اجتماعی
اقتصادی
فرهنگی هنری
پزشکی
آموزشی
ورزشی
حوادث
آئین و اندیشه
زنان
علمی
دیدگاه‌ها، مصاحبه و گزارش

برای عضویت در خبرنامه سایت خبرگزاری صدای افغان ( آواپرس ) لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید
http://www.avapress.com/subfagiiw.html
با تشکر
آوا,صدای افغان,افغانستان,خبر,اخبار,رخداد,رویداد,گزارش,گزارش تصویری,مقاله,تحلیل,رسانه,نشریه,انصاف,هفته نامه,جهان,خاورمیانه,فارسی,انگلیسی,پشتو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد