خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

ژنرال کابوس پرسپولیس

امیر قلعه نوعی که با تیم تراکتورسازی در روز گذشته توانست پرسپولیس را شکست دهد نام خود را بعنوان کابوس قرمز پوشان پایتخت مطرح کرده است، وی به عنوان مربی از فصل 81 که با استقلال اهواز به قرمزها باخت، 14 بازی متوالی مقابل این تیم شکست نخورده است. 

قلعه‌نویی چهار بار هم با سپاهان مقابل پرسپولیس صف آرایی کرد که 2 برد و دو تساوی حاصل آن بوده است اما در جام حذفی با سپاهان در ضربات پنالتی به سرخ‌ها باخت که در آمارهای رسمی شکست در ضربات پنالتی باخت محسوب نمی شود. نکته جالب اینکه امیر قلعه‌نویی در زمانی که بازی می‌کرد هم گربه سیاه پرسپولیس در دهه 60 لقب گرفته بود و ناکامی‌های زیادی را به این تیم تحمیل کرد. 

استقلال 82: قلعه‌نویی سرمربی‌ آبی‌ها شده بود. او در سال 82، دو بازی برابر پرسپولیس انجام داد. در دیدار رفت استقلال دو – یک پرسپولیس را برد. در دیدار برگشت هم که پرسپولیس برای تلافی آمده بود بازی یک – یک تمام شد.
 

استقلال 83: در سال 83 هم قلعه‌نویی برابر پرسپولیس برد را تجربه کرد. در دیدار رفت، دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند و در دیدار برگشت استقلال برابر سرخپوشان سه – دو برنده شد.
 

 استقلال 84: دیدار رفت لیگ 84 را استقلال یک – صفر برد و پرسپولیس بار دیگر نتوانست در دیدار برگشت از حریف انتقام بگیرد و دیدار دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت!
 

مس کرمان 86: مس 86، با تیم پرسپولیس به تساوی بدون گل رسید، این در حالی بود که پرسپولیس در کورس قهرمانی بود و به پیروزی برابر تیم مس کرمان احتیاج مبرم داشت. هر چند که قرمزها در نهایت با وجود کسر شش امتیاز باز هم قهرمان لیگ هفتم شدند.
 

 استقلال 87: هر دو دیدار رفت و برگشت لیگ 87 با تساوی دو تیم به پایان رسید. پرسپولیس دو بار دیگر از پیروز شدن در این عرصه ناکام ماند و قلعه‌نویی برابر پرسپولیس در دو دیدار دیگر بی‌شکست ماند و استقلال هم در نهایت قهرمان لیگ شد!
 

 سپاهان 88: در دیدار رفت، سپاهان، پرسپولیس را دو – یک برد تا قلعه‌نویی برای بیستمین بار پرسپولیس را ناکام کند. بازی برگشت هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و سپاهان قهرمان لیگ شد.
 

سپاهان 89: قلعه‌نویی این بار پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی چهار بر یک شکست داد و در بازی برگشت در اصفهان هم در حالی که به یک امتیاز برای قهرمانی نیاز داشت دو تیم بدون گل مساوی شدند. قلعه‌نویی اما در همین سال در ضربات پنالتی در جام حذفی به پرسپولیس باخت و رکورد چند ساله‌اش را از دست رفته دید.
 

 پرسپولیس 90: امیر قلعه نویی در هوای سرد ورزشگاه آزادی ، پرسپولیس را یک بر صفر و با گل سیاوش اکبرپور بازیکن سابق استقلالی شکست داد.در حالیکه محبوبیت امیر در تبریز رو به کاهش بود اما قلعه نویی بااین برد شادی را به کوچه ها و خیابانهای تبریز برد و تیمش رادر کورس قهرمانی نگاه داشت.باید دید در بازی برگشت در تبریز چه اتفاقی می افتد.مسلما درتبریز کار راحت تر هم خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد