خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

علت عجیب حضور یک زوج در دادگاه

زنی در دادگاه خانواده گفت:‌ هنگامی که به رستوران می‌رویم و من غذای مورد علاقه‌ام را سفارش می‌دهم، شوهرم عصبی می‌شود و از آن غذا ایراد می‌گیرد.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه ۲۵۰ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه شوهرم معتاد به تریاک است، اظهار داشت: شوهرم نه تنها معتاد است بلکه دائماً فحاشی می‌کند؛ شوهرم دائم به دو فرزندم که ۱۲ و ۱۳ ساله هستند، فحاشی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ۲ دخترم از دست پدرشان خسته شده‌اند چون شوهرم احترام آنها را نگه نمی‌دارد، گفت: شوهرم حتی هنگامی که می‌خواهد فرزندانم را به نام‌ صدا کند، با فحش آنها را صدا می‌زند و این وضع غیرقابل تحمل است.

زن بار دیگر در برابر قاضی با بیان اینکه شوهرم به همه فحاشی می‌کند و تنها احترام مرا نگه می‌دارد، افزود: نمی‌توانم ناراحتی دو فرزندم را ببینم چون آنها از دست پدرشان به ستوه آمده‌اند و من هم دیگر تحمل اعتیاد شوهرم را ندارم.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه معتاد نیستم و همسرم به دنبال بهانه‌ای برای جدایی است، عنوان کرد: خواهان جدایی از همسر و دو فرزندم هستم چون بدون آنها با آرامش به زندگی‌ام ادامه می‌دهم.

وی ادامه داد:‌ همسرم راضی به جدایی است و من نیز همین تصمیم را دارم، چون اخلاق همسرم با من متفاوت است و همیشه ساز مخالف با من می‌زند.

مرد گفت: هنگامی که برای خوردن غذا به رستوران می‌رویم همسرم غذایی را سفارش می‌دهد که من از آن غذا بدم می‌آید، در واقع همسرم می‌خواهد مرا عذاب دهد.

وی بیان کرد: خیلی وقت پیش باید تصمیم به جدایی می‌گرفتیم چون ازدواج ما از ابتدا اشتباه بود.

مرد عنوان کرد: انتخاب غذا کوچک‌ترین عذاب از سوی همسرم بود و در حال حاضر که مدعی است من معتاد هستم دیگر نمی‌توانم در کنارش به زندگی ادامه دهم.

زن بار دیگر گفت: خواهان جدایی هستم و حرف‌های شوهرم درست است؛ خوشحالم که متوجه شد من چه قصدی داشتم.

زن بیان کرد: هنگامی که به رستوران می‌رویم و من غذای مورد علاقه‌ام را سفارش می‌دهم شوهرم عصبی می‌شود و از آن غذا ایراد می‌گیرد.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات زن و مرد، آن دو را به مصالحه دعوت کرده و حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد