خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

«شیرین» از صبح چهارشنبه در سینمای ایران اکران می شود

بعد از مدتها فیلمی از عباس کیارستمی که بسیاری او را یکی از سردمداران سینمای هنری ایران قلمداد میکنند در داخل کشور اکران خواهد شد. «شیرین» عنوان یکی از فیلمهای اخیر کیارستمی است که بنا است به صورت تک سانس از چهارشنبه آینده در پردیس سینمایی آزادی روی پرده رود. 

این فیلم که روایتی برآمده از واکنشهای تعدادی بازیگر مطرح سینما در برابر تماشای نسخه سینمایی داستان «خسرو و شیرین» در سالنی فرضی را روایت میکند و بازیگرانی نظیر فاطمه گودرزی، گلشیفته فراهانی، هدیه تهرانی، مهناز افشار، مهتاب کرامتی، لیلا حاتمی، ترانه علیدوستی، نیکی کریمی، نیکو خردمند، باران کوثری، فاطمه معتمدآریا، رویا نونهالی، ژاله علو و ژولیت بینوش در آن حضور دارند.

پیش از این دی.وی.دی این فیلم به صورت قاچاق وارد شبکه نمایش خانگی شده بود اما به هر حال تماشای این فیلم بر پرده عریض سینما لطف دیگری دارد و شاید نویدی باشد بر این احتمال که دیگر ساخته موفق کیارستمی یعنی «رونوشت برابر اصل» هم در داخل اکران شود.

بد نیست بدانید کیارستمی فیلمی با عنوان «پایان» را در مرحله فیلمبرداری دارد. کل لوکیشنهای این فیلم در ژاپن قرار دارد. این فیلم محصول مشترک ایران، فرانسه و ژاپن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد