خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

خبرگزاری آزادنگار

آزادی رایگان نیست

پرفروش ترین شماره همشهری جوان

 سیدجواد رسولی، سردبیر همشهری جوان در گفت‌وگو با نوزدهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، مطالب جالبی در مورد این مجله گفته که بخشی از آن را می‌خوانید:



•پرتیراژترین و پرفروش‌ترین شماره همشهری جوان مربوط می‌شود به فروردین ۸۸، زمانی که تیم ملی ایران بعد از شکست در برابر عربستان تا حد بسیار زیادی شانس رفتن به جام جهانی را از دست داد. علی دایی همان شب برکنار شد. ما در اولین شماره فروردین‌ماه آن سال آگهی ترحیمی روی جلد مجله کار کردیم با عکس دایی و تیتر «مرحوم مقتول علی دایی». پرونده این شماره درباره این بود که چطور با ندانم‌کاری‌های فدراسیون فوتبال، یکی از پتانسیل‌های فوتبال کشور به این شکل از دست رفت. این شماره به خاطر جلد متفاوتش بسیار مورد توجه قرار گرفت و خیلی زود نایاب شد. آن هم در شرایطی که تیراژ بالایی برایش در نظر گرفته شده بود. 

• همشهری جوان تلاش می‌کند به مخاطبش بگوید با او در مسیر طی کردن دوران جوانی همراه است، با سختی‌ها و مشکلات این مسیر بیگانه نیست، دردها و مشکلات را درک می‌کند، نقدهایی که به وضعیت فعلی جامعه ما وارد است را می‌پذیرد و خودش هم نقدهای فراوانی دارد اما با همه اینها نباید همه چیز را سیاه دید و ناامید بود. همشهری جوان می‌کوشد فرهنگ امید داشتن و برخورد مثبت با مسائل زندگی را برای خواننده‌اش بازنمایی کند. 

• جامعه هدف ما ابتدا دانشجویان هستند. اگر توانسته بودیم این قشر را راضی کنیم، الان چهار میلیون نسخه در هفته تیراژ داشتیم! اصولاً راضی کردن جوان‌ها کار بسیار دشوار و اغلب غیرممکنی است. این ویژگی دوره جوانی است. با این حال بیشتر کسانی که با ما همراه شده‌اند بازخوردهای مثبتی به ما داده‌اند. 

متن کامل این گفت‌وگو در نوزدهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شده است. برای تهیه این ماهنامه علاوه بر کیوسک‌های مطبوعاتی می‌توانید از طریق سایت www.prshop.ir اقدام کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد